Werking en garantie

The Feedback Company garantie:

  • Echte klantfeedback
  • Geen manipulatie
  • Geverifieerde gegevens
  • Bemiddeling bij klachten

 

Hoe komt deze garantie tot stand en hoe werkt ons systeem?

  • Enkele dagen na uw aankoop ontvangt u een persoonlijke e-mail van het bedrijf waar u een aankoop heeft gedaan, met daarin de vraag om de diensten van het bedrijf te beoordelen.
  • Na het invullen van het korte feedbackformulier ontvangt The Feedback Company uw feedback.
  • Wij controleren handmatig of de geschreven review aan de voorwaarden voldoet die wij stellen om de kwaliteit van ons systeem te kunnen waarborgen. 
  • Indien de review aan de voorwaarden voldoet, is de volgende stap de score. Onze supportmedewerker bekijkt of de review voldoende scoort. Is dit het geval, dan wordt de review direct gepubliceerd op de referentiepagina van het bedrijf. Op het moment dat de review niet op alle punten voldoende scoort, dan wordt de review door de supportmedewerker op 'on hold' gezet voor een periode van 14 dagen.
  • Bij reviews die op ‘on hold’ staan is de ondernemer in de gelegenheid om met u in contact te treden voor opheldering en/of om het probleem op te lossen. 
  • Na de 'on hold' -periode zijn er 2 opties:  (1) de ondernemer nodigt u eenmalig uit om de door u geschreven review te herzien of  (2) hij/zij voegt een bedrijfsreactie toe aan de door u geschreven review met daarin de uitleg over de situatie en de aangeboden oplossing. 
The Feedback Company adviseert de aangesloten webshops en bedrijven altijd om een heruitnodiging te versturen omdat dit een veel transparanter beeld van de werkelijkheid schetst. Bij een naar tevredenheid afgehandelde klachtentraject is de klant meestal bereid om de review te herzien. Echte klanttevredenheid meten, dat is waar het bij The Feedback Company om draait.

Wanneer u een widget of reviewpagina van The Feedback Company ziet, weet u dus dat u goed zit.

 

 

 

Professionele online feedback tools voor bedrijven en webshops. Geïnteresseerd?