Beheer feedback

Handmatige keuring

Alle klantfeedback wordt door uw accountmanager persoonlijk gelezen. De accountmanager controleert de feedback op inhoud, scores en grof taalgebruik.

Negatieve ervaringen worden er uitgefilterd. Deze negatieve ervaringen worden 14 dagen op 'on hold' gezet, zodat u in contact kunt treden met de klant en uw kant van het verhaal kunt toelichten. U hebt nu de mogelijkheid om van een ontevreden klant, een terugkerende, tevreden klant te maken.

 

Eigen feedback inbox

Na de keuring verschijnt de feedback automatisch in uw persoonlijke feedback inbox in de beheerportal. In de inbox staan alle verzamelde klantbeoordelingen op een rij. Hier ziet u welke score en status (goedgekeurd of on hold) de feedback heeft. De feedback inbox biedt ook de optie om een bedrijfsreactie op een klantbeoordeling te geven.

Het overzicht kent diverse sorteermogelijkheden zodat u snel de beoordeling vindt die u zoekt.

 

Widget customizer

Ontwerp uw eigen widget met de widget customizer. Laat uw widget naadloos aansluiten bij het design van uw website.

 

Direct inzicht in behaalde resultaten

Benieuwd hoe u in één keer kunt zien wat de tevredenheid is onder uw klanten of bent u benieuwd welke leeftijdsgroep bij u online koopt? Dit is inzichtelijk met de statistiekenmodule. U voert de tijdsperiode in waarover u informatie wenst te zien en de statistiekenmodule toont vervolgens overzichtelijk de gevraagde informatie.

 

Professionele online feedback tools voor bedrijven en webshops. Geïnteresseerd?